Sameday App

A SAMEDAY alkalmazás elérhető az Apple Store-ban és a Google Play-en, és számos funkciójával forradalmasítja a csomagok kézbesítésének élményét, megkönnyítve a felhasználók mindennapjait.

A házhoz szállítandó csomagok esetében a SAMEDAY alkalmazás segítségével:

  • Valós idejű kézbesítéskövetést végezhet.
  • Az alkalmazásban kártyával is fizethet utánvéttel.
  • Átirányíthatja a csomagot egy easybox-ba, ha a kézbesítés napján nem tartózkodik otthon.

Az easybox-ba történő kézbesítések esetén lehetőség van a tárolási idő további 24, 48, 72 órával vagy akár 7 nappal való meghosszabbítására a csomag easybox-ba helyezésétől számítva.

A SAMEDAY Alkalmazás az easyway szolgáltatást is kínálja, amely lehetővé teszi, hogy bárkinek, bárhová küldjön csomagot szerződés nélkül, az Ön preferenciái alapján:

  • easyboxból – easyboxba (több mint 1100 easybox elérhető Magyarországon)
  • egy címről egy másik címre
  • egy címről közvetlenül egy easybox-ba (csak a SAMEDAY alkalmazáson keresztül)

A fiók létrehozásához töltse le az alkalmazást az Apple Store-ból vagy a Google Play-ről, és regisztráljon személyes telefonszámával, eMAG fiókjával vagy Google/Apple ID-jával.

Minden AWB, amely a SAMEDAY Alkalmazásban regisztrált telefonszámához kapcsolódik, látható az alkalmazásban. Ha azonban az Ön rendeléséhez más telefonszámot használt, mint amit az alkalmazásba történő bejelentkezéskor használt, azok az AWB-k nem jelennek meg, és szükséges a SAMEDAY Alkalmazás telepítése minden olyan eszközre, amely a rendelésekkel összekapcsolt telefonszámokhoz tartozik.

A SAMEDAY Alkalmazásban az opció, hogy valós időben kövesse a futár útvonalát, legfeljebb 3 órával a kézbesítés előtt válik aktívvá. Ez információkat nyújt arról, hogy hány megállót tesz a futár, mielőtt Önhöz érkezik. Értesítést küldünk, amikor az opció aktívvá válik.

A kártyás fizetési lehetőség a SAMEDAY alkalmazásban elérhető minden utánvétes csomag esetében, amely az Ön által kiválasztott címre érkezik. Amikor a SAMEDAY futár úton van Önhöz, az alkalmazásban megnyomhatja a ‘Fizetés’ gombot, amely az online fizetési felületre irányítja. A jövőbeni kártyás fizetések egyszerűsítése érdekében több kártyát is elmenthet a ’Kártyáim’ menüben, ahol egyet megjelölhet kedvencként is. Ha meggondolja magát és lemondaná a már kifizetett kézbesítést, ne aggódjon, az összeget 1-3 munkanapon belül visszatérítjük arra a kártyára, amelyet a fizetéshez használt.

Az easyboxban a tárolási idő meghosszabbításának lehetősége legfeljebb további 7 napig aktiválható attól a pillanattól kezdve, hogy a csomagot a SAMEDAY futár easyboxba helyezi. Lépjen be az AWB-re, amelyhez a hosszabbítást szeretné elvégezni, és ott megtalálja az összes részletet.

A lehetőség, hogy a csomagot a szomszédnál hagyják, elérhető minden olyan csomag esetében, amely az Ön címére érkezik. Amikor a SAMEDAY futár úton van Önhöz, lépjen be a ‘Kézbesítési Opciók’ menübe, válassza a ‘Hagyja a szomszédnál’ lehetőséget a SAMEDAY Alkalmazásban, és adja meg a szomszédja elérhetőségi adatait.

A csomagok másik címre történő átirányításának lehetősége elérhető minden olyan csomag esetében, amely az Ön által kiválasztott címre érkezik. Amikor a SAMEDAY futár úton van Önhöz, beléphet a ‘Kézbesítési Opciók’ menübe, majd kiválaszthatja az ‘Új cím választása’ opciót a SAMEDAY alkalmazásban. Ezt követően hozzáadhatja a kívánt átirányítási címet. A jövőbeni egyszerűbb használat érdekében több kézbesítési címet is elmenthet a ‘Saját Címek’ menüben, ahol egyet megjelölhet kedvencként is.

Amikor a SAMEDAY futár úton van Önhöz, a „Szállítási opciók” menüpontban kiválaszthatja a „Küldés easyboxba” opciót a SAMEDAY alkalmazásban. Ezután kiválaszthatja az Önnek megfelelő easybox helyszínt. Felhívjuk figyelmét, hogy az opció használatához meg kell tekinteni a https://sameday.hu/csomagolasi-utmutato/ oldalt, mivel a csomagnak meg kell felelnie az easyboxba történő irányítás feltételeinek. Annak érdekében, hogy a jövőben könnyen használhassa az easyboxba irányítás lehetőségét, több easybox helyszínt is elmenthet a „Kedvenc easyboxok” menüben, és egyet kijelölhet kedvencként is. Ha az opció nem elérhető, lehetséges, hogy a csomag nem alkalmas az átirányításra (nem felel meg a megengedett méreteknek).

Az alkalmazás főmenüjébe lépve nyomja meg az „Előzmények megtekintése” gombot, amely átirányítja Önt a „Csomagelőzmények” részhez, ahol az elmúlt 90 nap csomagjait láthatja.

Az alkalmazás főmenüjébe lépve nyomja meg az „Előzmények megtekintése” gombot, amely átirányítja Önt a „Csomagelőzmények” részhez, ahol az elmúlt 90 nap csomagjait láthatja.

A kézbesítés lemondása az adott csomagra vonatkozóan érhető el. A „Szállítási opciók” menüben nyomja meg a „Kézbesítés lemondása” gombot. Ez az opció csak akkor válik aktívvá, ha a SAMEDAY futár úton van Önhöz, vagy a csomagot már egy easyboxba helyezték. Ha a csomagért már az alkalmazáson keresztül fizetett, ne aggódjon, az összeget 1-3 munkanapon belül visszatérítjük arra a kártyára, amelyet a fizetéshez használt.

A főmenüből lépjen a „Keresés” gombra, majd a megnyíló keresőmodulban írja be a megfelelő AWB-számot, és nyomja meg a „Keresés” gombot. Ha a keresett csomagban a címzett adatai között nem az Ön telefonszáma szerepel, csak minimális információkat fog látni.

Már alapértelmezetten engedélyeztük az alapvető értesítéseket a gondtalan kézbesítés érdekében, de javasoljuk, hogy lépjen be az „Alkalmazás beállításai” menübe, majd a „Értesítési opciók” részhez, és aktiválja a „Minden értesítés” opciót, hogy sokkal részletesebb frissítéseket kapjon a csomagjai kézbesítése során.