Válasszon egy kategóriát, hogy gyorsan megtalálja a választ kérdéseire.

Gyakran ismételt kérdések

A megadott PIN kód easybox által történő visszautasításának okai a következők lehetnek:

Nem az Ön által kiválasztott easyboxnál áll. Ellenőrizheti, hogy az e-mailben kapott easybox neve megegyezik-e a képernyő bal oldalán megjelenővel. Ha a PIN kód 0 és 1 számjegyeket vagy O és I betűket tartalmaz, bizonyosodjon meg, hogy helyesen írta be. A csomagja már nincs az easyboxban. Bizonyosodjon meg, hogy a csomag átvételét a tárolási idő letelte előtt próbálta meg. A tárolási időtartamot a tőlünk kapott e-mailben található link segítségével ellenőrizheti. Amennyiben nem vagy a fent említett helyzetek egyikében sem, de ez az üzenet mégis megjelenik, segítséget nyújthatunk ha felveszi velünk a kapcsolatot a+36 1374 3890 telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen.

A csomagra vonatkozó információkat közvetlenül a https://sameday.hu honlapunkon, az „AWB ellenőrzése” szakaszra kattintva találja meg. Írja be az AWB-számot a keresőmezőbe, és így ellenőrizheti a csomag állapotát.

A csomagfelvétel újraütemezésére négy módszer áll rendelkezésre:

Közvetlenül a futárnál, telefonon keresztül, amennyiben ugyanazon a napon szeretné a csomagfelvétel újraütemezését; Az e-mailen kapott linkre kattintva, amennyiben azt szeretné, hogy a csomag kiszállítására a következő munkanapon kerüljön sor. A www.sameday.hu honlapon rendelkezésre álló „Elérhetőségek” szakaszon keresztül.

Vegye fel velünk a kapcsolatot a kommunikációs csatornák egyikén keresztül, és bocsássa rendelkezésünkre a küldemény AWB számát, illetve azt az e-mail címet, amelyre a dokumentum újbóli elküldését igényli.

Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a feladóval vagy kattintson az SMS értesítésben vagy e-mailben kapott linkre.