Válasszon egy kategóriát, hogy gyorsan megtalálja a választ kérdéseire.

Gyakran ismételt kérdések

A megadott PIN kód easybox által történő visszautasításának okai a következők lehetnek:

Nem az általad kiválasztott easyboxnál vagy. Ellenőrizheted, hogy az e-mailben kapott easybox neve megegyezik-e a képernyő bal oldalán megjelenővel.
Ha a PIN kódod 0 és 1 számjegyeket vagy O és I betűket tartalmaz, bizonyosodj meg, hogy helyesen vannak beírva.
A csomagod már nincs az easyboxban. Bizonyosodj meg, hogy a csomag átvételét a tárolási idő letelte előtt próbáltad meg. A tárolási időtartamot a tőlünk kapott e-mailben található link segítségével ellenőrizheted. Amennyiben nem vagy a fent említett helyzetek egyikében sem, de ez az üzenet mégis megjelenik, segítséget nyújthatunk ha felveszed velünk a kapcsolatot a+36 1374 3890 telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen.

A csomagodra vonatkozó információkat közvetlenül a https://sameday.hu honlapunkon, az „AWB ellenőrzése” szakaszra kattintva találod meg. Írd be az AWB-számot a keresőmezőbe, és így ellenőrizheted a csomagod állapotát.

A csomagfelvétel újraütemezésére négy módszer áll rendelkezésre:

Közvetlenül a futárnál, telefonon keresztül, amennyiben ugyanazon a napon szeretnéd a csomagfelvétel újraütemezését;
Az e-mailen kapott linkre kattintva, amennyiben azt szeretnéd, hogy a csomag kiszállítására a következő munkanapon kerüljön sor.
A www.sameday.hu honlapon rendelkezésre álló „Elérhetőségek” szakaszon keresztül.

Vedd fel velünk a kapcsolatot a kommunikációs csatornák egyikén keresztül, és bocsásd rendelkezésünkre a küldemény AWB számát, illetve azt az e-mail címet, amelyre a dokumentum újbóli elküldését igényled.

Javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot a feladóval vagy kattints az SMS értesítésben vagy e-mailben kapott linkre.