A csomagodra vonatkozó információkat közvetlenül a https://sameday.hu honlapunkon, az „AWB ellenőrzése” szakaszra kattintva találod meg. Írd be az AWB-számot a keresőmezőbe, és így ellenőrizheted a csomagod állapotát.
A csomagodra vonatkozó információkat közvetlenül a https://sameday.hu honlapunkon, az „AWB ellenőrzése” szakaszra kattintva találod meg. Írd be az AWB-számot a keresőmezőbe, és így ellenőrizheted a csomagod állapotát.
A futár telefonszámát a csomag kiszállításának napján általunk küldött SMS értesítésben találhatod meg.
A csomag kiszállításának napján egy SMS értesítést küldünk, amely tartalmazza a hozzávetőleges kiszállítási időkeretet. Itt tekintheted meg a csomagot szállítási időpontját. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a futár útvonala során előfordulhatnak olyan helyzetek, amelyek befolyásolják ezt az intervallumot.
A futárnak készpénzzel fizethetsz, ha az online rendelés leadásakor az utánvétes csomagküldést választottad.
Megtörténhetik, hogy a feladó nem regisztrálta a fizetést. Kérjük, vedd fel vele a kapcsolatot az összeg módosítása érdekében. Sajnos az összeg módosításáig nincs módunkban kiszállítani a leadott megrendelést.
A csomagfelvétel újraütemezésére négy módszer áll rendelkezésre:
Közvetlenül a futárnál, telefonon keresztül, amennyiben ugyanazon a napon szeretnéd a csomagfelvétel újraütemezését;
Az e-mailen kapott linkre kattintva, amennyiben azt szeretnéd, hogy a csomag kiszállítására a következő munkanapon kerüljön sor.
A www.sameday.hu honlapon rendelkezésre álló „Elérhetőségek” szakaszon keresztül.