Easyboxba történő szállítás

A csomagok easyboxban történő átlagos megőrzési ideje 48 óra.

A csomag tárolási idejét a szállítást visszaigazoló e-mailben található linkre kattintva ellenőrizheti.

Ellenőrizze a csomag easyboxba való elhelyezésének napján kapott e-mailt. Az email-ben található linken keresztül, a “navigáljon a címhez” opció használatával a korábban kiválasztott easyboxhoz irányítjuk.

A megadott PIN kód easybox által történő visszautasításának okai a következők lehetnek:

Nem az Ön által kiválasztott easyboxnál áll. Ellenőrizheti, hogy az e-mailben kapott easybox neve megegyezik-e a képernyő bal oldalán megjelenővel. Ha a PIN kód 0 és 1 számjegyeket vagy O és I betűket tartalmaz, bizonyosodjon meg, hogy helyesen írta be. A csomagja már nincs az easyboxban. Bizonyosodjon meg, hogy a csomag átvételét a tárolási idő letelte előtt próbálta meg. A tárolási időtartamot a tőlünk kapott e-mailben található link segítségével ellenőrizheti. Amennyiben nem vagy a fent említett helyzetek egyikében sem, de ez az üzenet mégis megjelenik, segítséget nyújthatunk ha felveszi velünk a kapcsolatot a+36 1374 3890 telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen.

Az easyboxnál történő sikeres fizetés érdekében bizonyosodjon meg az alábbiakról:

A bankkártya egyenlege fedezi a fizetendő összeget; Amennyiben az eredetileg használt bankkártyától eltérő bankkártyával szeretne fizetni, javasoljuk, hogy ismételje meg a csomag átvételének folyamatát; Az “érintésmentes” fizetési lehetőség aktív; A bankkártyát 5 másodpercnél tovább tartotta a fizetési eszköz (POS) közelében. Amennyiben nem sikerül a “érintésmentes” fizetési mód, megpróbálkozhat a bankkártya kártyanyílásba történő behelyezésével.

A tárolási idő letelte esetén a csomag visszaküldésre kerül a feladónak és újból meg kell rendelnie, amennyiben továbbra is igényt tart a termékre. Az ilyen helyzetek elkerülése érdekében azt javasoljuk, hogy ellenőrizze a csomag tárolási idejét a kiszállítást visszaigazoló e-mailben található link segítségével.