Visszaküldés

A visszaküldés lépéseire vonatkozó információk érdekében vedd fel a kapcsolatot azzal a céggel, amelytől a terméket megrendelted.

Ön felelős a csomag összekészítéséért. Gondoskodjon róla, hogy az áru megfelelően védve legyen a kezelés során az : https://sameday.hu/app/uploads/2023/07/SAMEDAY-UTMUTATO-SINGLE_FINAL_jul13.pdf itt ajánlott csomagolási módszerek alkalmazásával.Emellett, ha újrahasznosít egy csomagolást, javasoljuk, hogy távolítsa el a régi csomagolási címkéket, hogy elkerülje a szállítás során felmerülő esetleges félreértéseket.

A csomag átvételének napján egy SMS értesítésben rendelkezésedre bocsátunk minden szükséges információt.

A futár az, aki címkézi a csomagot, amikor felveszi a címről vagy az easyboxból.

Ha nincs elérhető doboz, választhat az alábbi lehetőségek közül az easybox képernyőjén:

  • Ajánljon nekem egy másik easyboxot a közelben
  • Később visszajövök
  • Visszaküldési kód törlése*új visszaküldési kódot kaphat a feladó weboldalán

Ha a csomag nem fér bele a nyitott dobozba, választhatja a „Csomag nem fér bele” gombot az easybox képernyőjén, és lehetősége lesz egy nagyobb dobozt nyitni. Ha nincs elérhető doboz, választhat az alábbi lehetőségek közül az easybox képernyőjén:

  • Ajánljon nekem egy másik easyboxot
  • Később visszajövök
  • Visszaküldési kód törlése*új visszaküldési kódot kaphat a feladó weboldalán

Válassza az „Nem tudom bezárni az ajtót” opciót a képernyő menüjében, és az easybox lehetőséget ad egy másik doboz kinyitására, ha van elérhető.

Sajnos csak a feladó segíthet ebben a helyzetben. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot velük, hogy megújítsák az AWB-t és küldjenek egy új PIN kódot

Ha csomagot egy másik dobozba helyezte, mint amit a képernyőn jelzett, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az [email protected] címen vagy a +36 1 374 3890 telefonszámon.