• Elhatározás
  • Csapat
  • Megoldások keresése
  • Rugalmasság
  • Innováció

“Számunkra a “máról-holnapra” kifejezés nem okoz stresszt, hanem egy elv, amely minden cselekedetünkben irányít bennünket”.

image

Kik vagyunk

Több mint 13 éve kezdtük tevékenységünket Romániában. Partnereink számára nyújtunk szabványosított és egyedi csomagszállítási szolgáltatásokat. Számunkra a máról-holnapra kifejezés nem egy nyomasztó kényszer, hanem egy elv, amely minden cselekedetünkben vezérel bennünket. Tudjuk, hogy üzletfeleink számítanak ránk és megbíznak bennünk, ezért nap, mint nap, minden egyes küldemény kézbesítésekor arra törekszünk, hogy a vállalat határidőnél is hamarabb célba érjen az csomagjuk. Szolgáltatásaink minőségét folyamatosan nyomon követjük és ellenőrizzük, hogy mindig a legmagasabb színvonalon tudjuk kiszolgálni partnereinket. A román piacon az eddigi évek tapasztalatai alapján a Sameday időben történő kézbesítéseinek aránya kimagasló. A legjobb ilyen típusú szolgáltatást nyújtó futárcégek között vagyunk.  2020-as célkitűzésünk, hogy megvalósítsuk azt, ami eddig lehetetlennek tűnt a futárpiacon: 100 küldemény közül 99-et időben kézbesítsünk.

Mivel foglalkozunk?

  • Az általunk kézbesített küldemények 90 százaléka határidőre célba ér.

     

  • Innovatív Easybox szolgáltatás, mely hihetetlenül leegyszerűsíti és rugalmassá teszi a csomagküldést és az online megrendelések átvételét.

  • Országos lefedettség extra díjak nélkül.

  • Praktikus eAWB mobilalkalmazásunkkal mindig nyomon tudja követni, hogy hol jár küldeménye.

     

  • Cash on Delivery szolgáltatásunk garantálja, hogy terméke ellenértékét hiánytalanul és gyorsan a számláján tudhassa.

  • Budapesten és az agglomerációban elérhető Same Day szolgáltatásunkkal reggel 9-től este 9-ig biztosítjuk a 6 órás idősávban történő kiszállítást.

  • Dedikált támogató csapat

  • Extra méretű és tömegű csomagok kézbesítése.

  • Rugalmas küldemény felvétel az ország egész területén.

how-image

A következő 3 évben több mint 20 millió eurót tervezünk befektetni azzal a céllal, hogy tovább javítsuk szolgáltatásainkat, növeljük lokális és regionális kapacitásainkat. Ambiciózus terveink vannak, tovább szeretnénk fejleszteni technológiai hátterünket és logisztikai kapacitásainkat.

Célunk, hogy szolgáltatásunk a lehető legrugalmasabb módon tudja kiszolgálni a változó ügyféligényeket. Szeretnénk meghaladni, túlszárnyalni a nyugat-európai szolgáltatási sztenderdeket és elérni az időben történő kézbesítés legmagasabb szintjét.

awards

Díjak

2019

  1. Business Growth of the Year -Az iparágban elért legnagyobb növekedésért;
  2.  Best Website -Az iparág legjobb weboldala;
  3. Best Parcel Locker -Az Easybox a legnagyobb lefedettséggel, darabszámmal rendelkező telepített csomagautomata;
  4. Investment of the year -Az év iparági befektetése díj. Az új Central Hub Sameday Kelet-Európa második legnagyobb futárszolgáltatója.

2018

  1. Business Growth of the Year -Az iparági szektorban elért legnagyobb növekedésért 2018;
  2. Manager of The Year – Lucian Baltaru vezérigazgató, Sameday.

Idővonal

  • 2007

    Futárszolgálatként egyedi szolgáltatásokkal indultunk, napon belüli, illetve következő napi kézbesítési szolgáltatásokkal a bankok és egészségügyi intézmények számára.

  • 2010

    Portfóliónk postai szolgáltatásokkal bővült.

  • 2015

    A Sameday tőzsdei bevezetése.

  • 2017

    Csatlakoztunk az eMAG csoporthoz.

    Romániában országos lefedettségű lett a szolgáltatásunk.

  • 2018

    Elindult piacvezető futárszolgálati alkalmazásunkat.

    Elindítottuk az “Egy kattintás a futárnak” szolgáltatást a szerződések elektronikus aláírására, melyet kiterjesztettük a csomagfelvételre és kézbesítésre is.

  • 2019

    Az Easybox szolgáltatás indulása

    Gyors és rugalmas önkiszolgáló csomagkézbesítési megoldás, ami jelentősen egyszerűsíti az online kereskedelmet és a neten vásárolt termékek kézbesítését.