EGY KIS ÚTMUTATÓ A BLACK FRIDAY KÖNNYEBB ÁTVÉSZELÉSÉHEZ
Üdvözlünk!
Tudjuk, hogy már szeptember óta készíted a kívánságlistád. Ezután több webáruház ajánlatait is kielemezted, és letöltötted a szükséges appokat, nehogy lemaradj az applikációs ajánlatokról sem, és természetesen elmentetted a bankkártyád is, hogy egy kattintással fizethess.
Ráadásul valószínűleg feltöltötted a türelem- és kávékészleted, szóval most már készen állsz a Black Friday kedvezményvadászatra.
Azért tudjuk ezeket, mert amíg te készülődtél, mi befektettünk az innovatív megoldásokba és a személyzetünkbe, hogy a számodra lehető legjobb kézbesítési élményt nyújthassuk.
A kellemes vásárlói élményhez:
Nyisd meg a sameday.hu weboldalt és ellenőrizd valós időben a csomagod hollétét.
Értsd meg a szállítás menetét.
A csomagod a feladásától egészen addig, amíg megérkezik, több szakaszon megy keresztül. Így november 17. és 23. között a szállítási idő megnő, és elérheti a 72 órát attól a pillanattól számítva, amikor a csomagod birtokba vesszük.
Értesíts időben, ha szeretnéd átütemezni, vagy visszaküldeni a csomagod.
Amint a futár átveszi a csomagod, SMS-ben értesítünk róla. Az SMS-ben találsz egy linket, amelyen további részleteket oszthatsz meg velünk egy esetleges átütemezéssel, vagy visszaküldéssel kapcsolatban.
Légy elővigyázatos és védd magad az adathalász támadásoktól.
Légy elővigyázatos és védd magad az adathalász támadásoktól! A csalók nem vesznek szabadságot ebben az időszakban sem, ezért különös gonddal kezeld az ingyen nyereményeket kínáló üzeneteket.
Továbbá:
Ne kattints ismeretlen feladóktól érkező hivatkozásokra!
Ne adj meg személyes adatokat, pénzügyi adatokat, vagy hitelesítési adatokat az SMS-ben, e-mailben, vagy más üzenetküldő platformokon kapott linkek megnyitása után!
Ne feledd, hogy a nyeremény megnyeréséhez részt kell venned egy versenyen!
Most pedig olyan kérdéseket teszünk fel, amelyeket lehet te is feltennél, majd válaszolunk is.
Hogyan követheted nyomon a rendelésed?
Lépj be a sameday.hu-ra és írd be a küldeményed azonosítószámát a mezőbe, majd kattints a “csomagkövetés” gombra.
Az azonosítószámot a rendelés leadásakor a – szóban forgó – webáruházhoz tartozó fiókodban, vagy a tőlünk érkező üzenetben találod meg.
Mikor frissül a rendelés státusza?
A rendszerünk valós időben frissíti a rendelésed állapotát, így mindig tudod hol található a csomagod.
Mi történik, ha nem tartózkodom a megadott címen, amikor a futár érkezik?
Értesítünk SMS-ben, hogy kerestünk a kézbesítés miatt, de nem találtunk ott.
Egy új időpont választásáért kapcsolatba léphetsz velünk a sameday.hu weboldalon található elérhetőségek segítségével, e-mailen az [email protected] e-mail címen, vagy közvetlenül Facebook, vagy Instagram üzeneten keresztül.
Hányszor próbáljuk meg kézbesíteni a csomagod?
A kiszállítást legalább kétszer, különböző napokon igyekszünk megtenni. Ezen próbálkozások után a csomagod visszakerül a feladó raktárába.
Miért késhetünk a rendelésed kézbesítésével?
A szállítási cím hiányos, vagy hibás.
A megadott telefonszám hibás.
Más címre való átirányítás miatt.
Az ajtódhoz való hozzáférés nehézkés, és néha belépési kódra van szüksége a futárnak az épületbe való belépéshez. Kérjük, ellenőrizd, hogy megadtad-e ezeket az információkat, ellenkező esetben új kiszállítási kísérlet kerülhet ütemezésre.
Kedvezőtlen időjárás viszonyok.
Sikertelen kézbesítési kísérletek.
Ideiglenes műszaki hibák.
Az útvonalon lévő pozíciód, mármint, ha a futár útvonala elején, vagy végén tartózkodsz.
A csomag tartalmának, vagy csomagolásának a sérülése a kézbesítési folyamat során többszöri kezelés miatt, ez esetben a feladóval fogjuk egyeztetni a csomagod újraküldését.
Fontos: Bár a szállítási idő nem garantált, mi minden erőfeszítést megteszünk annak érdekében, hogy a csomagod időben odaérjen hozzád.
Ha az easybox szolgáltatáson keresztül rendeltél, jó tudni:
- A termékeket bármikor átveheted a csomag szekrénybe történt helyezésétől számított legfeljebb 36 órán belül. Fair play lenne, ha mielőbb átvennéd a csomagod, hogy annak is boldogságot okozhass, aki utánad rendelt.
- Az átvételhez szükséges PIN- és QR kódot ugyanúgy SMS-ben, mint ahogyan e-mailben is megkapod. Ha nem találod, arra kérünk, ellenőrizd a “spam” mappát is!
- Ha problémába ütköznél, arra kérünk, győződj meg róla, hogy az üzenetben megjelölt helyen tartózkodsz, és a megfelelő fiókot azonosítottad, mert előfordulhat, hogy a korábbi vásárlók hagytak nyitva fiókokat, ezért javasoljuk, hogy ellenőrizd a fiókok számozását!
- Abban az esetben, ha több csomagot rendeltél easybox csomagautomatába, SMS-ben megkapod a szükséges adatokat. A doboz méretétől függően egy, vagy több általad megrendelt terméket is találhatsz ugyanabba a fiókba rakva, amelyeket az SMS-ben/e-mailben kapott PIN/QR kód segítségével tudsz átvenni. Mielőtt becsukod a fiók ajtaját, arra kérünk, győződj meg arról, hogy az összes csomagot elvetted!
A kártyás fizetés lépéseit az alábbi képben megtalálod:
Szkenneld le
a QR kódot
Érintsd a kártyát
a kijelzőhöz
írd be a PIN kódot
Kövesd az utasításokat
a kijelzőn
Az easybox csomagautomatába való rendelés esetében arra kérünk, ellenőrizd a csomagod méretét! A csomag és közted lévő kapcsolatot vagy a házhozszállítás, vagy az easybox fogja megteremteni. Nagyobb csomag esetén viszont marad a házhozszállítás. Lejjebb megtalálsz egy pár orientatív jellegű információt:
Egy kéréssel zárjuk, ami egyben ígéret is. Tudod, hogy bármennyire is készülünk, ez rád is és ránk is igaz, de néha előfordulhatnak előre nem látható helyzetek. Esetünkben túl sok a megrendelés.
Ezért kérünk, hogy legyen benned türelem, empátia és bizalom. Mi mindent megteszünk, hogy a becsült időn belül kiszállítsuk csomagod.
Ha velünk vagy, mi is veled vagyunk!
Sok sikert a kedvezményvadászathoz!
Üdvözlettel partnereid,
A Sameday csapata